Lowlands Gaming Community
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

WE KOMEN OP TV:D:D:D:D

3 plaatsers

Ga naar beneden

WE KOMEN OP TV:D:D:D:D Empty WE KOMEN OP TV:D:D:D:D

Bericht  Admin do okt 23, 2008 11:03 pm

ok..als alles goed is wordt onze wedstrijd morgen live uitgezonden op ETTV. Je moet daarvoor connecten naar: kai.eyeshoot.de:27962
Eenmaal binnen kun je ons zien PWNEN!!!!!!!!Very Happy:D:D:Very Happy:D

YES

(sorry..maar ik vind het knap dat ik dat voor elkaar heb gekregen)

Wil je de officiële aankondiging zien: http://www.gamestv.org/ ...kijk aan de rechterkant

Wil je nog iets mooiers zien: http://www.gamestv.org/event/7271-force-vs-envoys-of-heaven/

YESYESYES Very Happy:D:Very Happy:D:D:Very Happy:D:D:

Om toch even aan te geven dat het niet eenvoudig was even een korte avond uit mijn leven:

Woensdagavond: Ik merk dat we nog maar een paar dagen hebben voordat de oude server offline gaat. Jesper geeft een goede link naar een nieuwe provider. Ik sluit een contractje af voor drie maanden. We hebben een nieuwe server. De server moet nog ingesteld worden en geeft direct problemen met punkbuster. Ik krijg het niet voor elkaar

Donderdagmorgen veel te vroeg: ik ga nog eens bezig met punkbuster en krijg het uiteindelijk net op tijd voor elkaar om de server goed te laten werken.

Donderdagmiddag: ik merk dat het niet vanzelfsprekend is dat je op ETTV komt. Je moet daarvoor wel het één en ander doen. Registreren op de website. De match aankondigen en hopen dat er mensen zijn die de match willen laten zien. Onze eigen server als matchserver opgegeven. Na een half uurtje succes. Er is een duitse server die de match uit wil zenden....YES.... Na nog een half uur blijkt dat onze match server (dus waar we echt op spelen) niet ETTV ready is. De persoon die onze wedstrijd wil uitzenden geeft me een nieuwe server waarop we de war kunnen spelen zodat hij kan worden uitgezonden. Jammer, maar we komen in ieder geval op TV.
Maar echt tevreden ben ik niet. Ik moet toch onze server ook werkend kunnen krijgen? Overal gezocht, maar ik kan nergens iets vinden. Via een PM krijg ik te horen dat er een MIRC kanaal is voor ETTV (net zoals 3v3 enz.) Ik ga erheen en ik tref daar iemand van element. JAWEL van ELEMENT. Deze jongen is superaardig en legt me uit hoe ik de server ETTV ready kan krijgen. Ik moet een file verwijderen en een (door hem gestuurde) file erin zetten. Vervolgens nog wat dingen aanpassen in de server.cfg Opnieuw opstarten en.....YES YES YES het werkt. Als bewijs:

WE KOMEN OP TV:D:D:D:D Wet-2011

Let vooral op de naam Element:ETTV Very Happy:D:D

Dan natuurlijk onze server nog even. Je kunt niet zomaar meedoen met Clanbase. Je moet daarvoor heel veel dingen aanpassen in je server.cfg en via RCON.
Even een opsomming:

* pb_sv_enable
* pb_sv_cvarempty
* pb_sv_kicklen 1

Dat is interessant he. En dan nog even dit. Tijdens de match moeten er door punkbuster automatisch screenshots worden genomen.
Om dit screenshots goed te laten functioneren moest ik deze gegevens via RCON invoeren:

* pb_sv_autoss 1
* pb_sv_autossfrom 300
* pb_sv_autossto 1200
* pb_sv_ssfloor 1
* pb_sv_ssceiling 500
* pb_sv_ssdelay 15
* pb_sv_sspath
* pb_sv_ssheight 240
* pb_sv_sswidth 320
* pb_sv_ssSrate 1
* pb_sv_ssxpct 50
* pb_sv_ssypct 50
* pb_sv_cvarlogging 2
* pb_sv_cvarwalk 4
* pb_sv_cvaruserpulse 15
* pb_sv_cvarchangedpulse 15

Echt allemaal erg interessant he. Misschien dat mensen die erover denken om onze groep te leaven en zelf CB te gaan spelen zich nu bedenken Very Happy Hoop het wel want ikvind het gezellig hier :d

Ik ga nu pitten..O JA....er is een tweede server die ons gaat uitzenden. In totaal kunnen er nu 150 mensen kijken. Niet gek voor een eerste war. Vraag dus je familie, vrienden, buren en iedereen om te komen Very Happy:D:D


Nou ja..deze post slaat nergens op maar ik ben euforisch en had op TS niemand om dat aan te vertellen. Bij deze Very Happy

Roytjuhhhhhhhhhh

Admin
Admin

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 21-09-08

http://lgcom.to-relax.net

Terug naar boven Ga naar beneden

WE KOMEN OP TV:D:D:D:D Empty Re: WE KOMEN OP TV:D:D:D:D

Bericht  Inside vr okt 24, 2008 8:46 am

Haha:D:D Vet cool man! Very Happy

Inside

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 23-09-08
Woonplaats : Groenlo!!!

Terug naar boven Ga naar beneden

WE KOMEN OP TV:D:D:D:D Empty Re: WE KOMEN OP TV:D:D:D:D

Bericht  Reaper vr okt 24, 2008 5:38 pm

JAAAAH!Smile Ik kom op tv!Smile

Reaper

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 25-09-08

Terug naar boven Ga naar beneden

WE KOMEN OP TV:D:D:D:D Empty Re: WE KOMEN OP TV:D:D:D:D

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum